lördag 23 oktober 2010

Talanglöst.

Åh.... hade en så trevlig kväll i går, men såååå talanglöst av mig att glömma kameran hemma då kvällen bjöd på massa konstiga situationer och massa skratt.
Åh... hade så himla gärna velat haft lite bilder från kvällen.
Vi var hos Linda, i början var det bara vi, vi suckade och var bittra över att vi inte hade några vänner. Sen rasslade det till och det kom 3 stycken till... och rasslade är verkligen rätta ordet=)
Vi åkte ner på stan och hade en helt galen kväll.... skulle ju somna tidigt juh.
Men jag kan lätt vara trött när jag hade så himla kul dagen innan. Somnade vid 5 i morse. =) Sinnessjukt.

I morse dansade bilen iväg till Gagnefs kyrka och dop. Adam skulle bli välsignad inför gud. Mycket vackert var det. Vi sammanstrålade i en bystuga och där bjöds det på smörgåstårta, kaffe och winerbröd. Opps..... som jag åt. Mormor hade varit stolt=)
På dopet träffade jag Mariah och Thomas... skönt med lite kända ansikten. Jag var inte ensam om att svulla märkte jag, har jag mött min överman i svulleri????
Mariah?=)

Ikväll blir det mys med katterna... dom måste ju få sin dos Fia.

Ha en trevlig lördag.

1 kommentar:

  1. Ja vad fan :-D Är det nåt jag kan så är det att äta!

    SvaraRadera