söndag 10 oktober 2010

Sov mooorgon... me like.

Vaknade nyss... vid 11 tiden. Skööönt.

Idag stod det bröllop på schemat, klockan 17.
Jag ser ut som ett monster....
Älskade "FULDAGAR" Jag har inga kläder heller...

Måste ju nämna några ord om filmen "P.s I Love You"...
Ja, men gud... den är så fin, så sorlig, så hoppfull, så... VA FAN!
Jag älskar den.
Jag åkte hem till Sarah och såg den där. Både hon och jag stålsatte oss för att inte grina ihjäl oss.... Måste vara en kvinna som skrivit manuset. =)

I sånna här studier så säger dom att bråkar man mycket i ett förhållande så lever man längre, äktenskapet varar också längre.... konstigt. Borde ju vara tvärt om..
Jag är ingen äktenskapsguru...men jag ser ju med mina ögon vilka som verkar ha bra förhållanden... dom bråkar inte.
Hur får man ett bra förhållande? Anpassning? Gilla läget?
Jag kommer förmodligen aldrig "gilla läget" Jag vill ha det bästa, det snyggaste, det hetaste, det roligaste, det tryggaste, det coolaste, sa jag snyggaste=)
KOmmer jag någonsin vara nöjd? Kommer någon bli nöjd med den här kvinnan?

Hah!

1 kommentar:

  1. PS I love you, vilken film. Såg den igår jag oxå. Grät som ett litet barn hela filmen, den är nästan plågsamt sorglig men fantastiskt fin. Blir det inga mössor i år?

    SvaraRadera