tisdag 26 oktober 2010

Jag sover bort..

Vaknade 11:50 i dag...
Suck.
Jag växer nog, kommer vara 170cm i morgon. Värt.
Fast jag kan nog skylla på mina katter att jag sov så länge, för i natt var jag upp 6 gånger och släppte in och ut dom. Åh... Fansket tyckte det var hög prioritering att väcka mig vid 04:00 genom att stå och skrika bron för att visa att hon har fångat en mus. När ska dom förstå att jag inte är så intresserad av deras byten. Lovis hakade direkt på när hon fattade att det fanns möss ute och så sprang dom in och ut hela natten. Kul. JÄTTE kul.

I dag har jag nog ingenting att berätta. Ska åka till Sarah och hjälpa henne med en stickning. Dricka lite kaffe och snacka skit. Sen ska jag åka till Lindis och dricka lite kaffe och snacka skit=)
Spännande liv faktiskt. Kaffe och skit är melodin. =)

I morgon ska jag och Kelda åka till doktorn och ta bort hennes styngn.
Är så glad att allting gick vägen. Kelda är en kämpe. Kelda är min idol.

Ja det var väl allt.
Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar