onsdag 13 oktober 2010

God jul för fan.

Ja då är det dags att skriva en önskelista till julafton.
Som vanligt kräver jag mycket paket. Av alla.
Ni som inte ger mig något paket vill jag inte vara vän med längre.
Säg till vilka ni är som kommer ge mig paket, så jag inte tar mig tid i onödan och köper/gör paket till er som inte jag kommer få något av.
Jag vill ha allt på listan.

*Stora kaffe koppar, sånna som Linda har. Hör med henne. det får inte bli fel då blir jag skitsur.
*Pengar. Ganska mycket, inga småsummor.
*Kläder, rätt storlek nu. Small.
*Doftljus, inte äpple eller chokladdoft.
*Schampo, balsam, duschtvål och sånt.
*Underkläder. Inte string.
*Massage.
*Tatueringspengar.
*SMYCKEN!!!! Inget med pärlor och trams, stort och rockigt, häftigt ska det vara.
*Allt med dalahästar och kurbits. En dalahästkudde till skulle vara perfekt. KÖP DET DÅ!
*Något coolt.
*Plånbok i ålskinn. Den på afäären på gallerian på stan, hör med linda hon vet.
*Halsduken i samma affär som plånboken, ja, Linda vet. Sätter ut hennes telefonnr längre ner. Skriver adressen också i fall ni måste panikträffa henne för min skull.
*En kaffelyxmaskin, ah vet inte vad den heter, men ni fattar väl.
*En solresa.
*Spa
*Ett djur. Tex en hund... liten och söt. Väluppfostrad, rumsren, morgontrött.
*Ljusstakar.

Jag vill ha allt, får jag inte det blir jag sur. Kom ihåg det. Och jag vill minst ha 2 paket av varje person. Obs, obs, OBS!!!

Skönt nu var jag ute i god tid och ingen kan komma med någon dålig ursäkt.

5 kommentarer:

  1. Inte string? Mormorstrosor 4-ever! ;)

    SvaraRadera
  2. Hmmmmmm.....nu har du fått mig att läsa Blogg i över en timme ! ! Den "lilla" Fia jag kände är plötsligt en fantastiskt "stor" Fia. Underbara tjej - Får jag adoptera dig ? :)

    SvaraRadera
  3. Förresten, du måste ju kunna svara ju !
    gsale@spray.se

    SvaraRadera
  4. Bengt: Kul att du är in på+ min blogg=) Hoppas du har det gott i livet/
    P.s tror inte du vill adoptera mig, du vet jag är ju som en mini hitler.

    SvaraRadera
  5. Hah.....du är mycket mer än så. Ta det som en komplimang och njut av uppskattningen. Kanske dags att vänja sig vid att vara en kanontjej. Våga ta till dig / Kram

    SvaraRadera