lördag 30 oktober 2010

Domen.

Jahapp. Lördagsmorgon med kaffe. Fint de.

Dagen som var i går var helt skruvad.
Stefan var ju här, vi hade en jätte bra förmiddag.. dom ringde och sa att jag fick jobbet jag sökt... ja men allt var frid och fröjd. Jag åkte till mormor och friade hennes fördelsedag.
Åkte till Lindis och Ronjis och hälsade på. Körde Mr M på någon fest.
Hitills en skitbra dag!!!
Sen vändes allt upp och ner....
Jag fick två jobbiga besked. Bland annat att Keldas tumör var elakartad=(
Fan fan fan.

I dag ser jag fram i mot att få ha kul...=) Det händer ju en sak i kväll, som nänms i ett tidigare inlägg, men som jag inte får berätta då det är en hemlighet.

Känner mig hemskt Opepp i dag.

Jämmer och elende.

1 kommentar:

  1. Trist att höra att Keldas tumör var elakartad...
    Passa på och mys me henne så länge det går och ta väl hand om tiden ni har kvar.

    Sköt om dej!!

    L

    SvaraRadera