måndag 18 oktober 2010

Drömde..

Usch... jag drömde att jag fick en spruta lugnade i skinkan....
Undrar varför....

Katterna har fått mat, kaffet är på G och jag skriver blogg. Det är som det ska!

I dag ska jag ta mig en "sökarjobbdag" Ska förbi arbetsförmedligen också en sväng.
Ska kolla upp SJ, skulle vara jätte kul att åka tåg, sälja lite mackor och kaffe, få ha målade naglar och få prata i microfon.
Rallare hade också varit värt, hur svårt kan det vara....?

Sen hoppas jag på att Sarah kommer hit och hälsar på lite senare=)

Julklappar:
Jag börjar typ bli klar=) Mohahahahhaaaa.....
Lite grejs kvar bara.
Ni får en vecka på er att lämna era önselistor, annara blir det stickade underkläder!!!!

Alltså dom här brösten!Det brinner i dom. Jag tror det på riktigt.
Dom är stora och snygga men fan så ömma...
Om några dagar är dom små och töntiga igen...
Man är ju frisk i alla fall...

Jag har klivit ur mitt återfall med nässpray... 4 månader varade det. Nu har jag varit fri i 4 dagar och 4 nätter, pyytelite sprut i näsan på lördagen.... annars helt fri.
Gött!

Måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar