söndag 24 oktober 2010

Mässa!

Om 20 minuter slår dom upp portarna för höstens Hantversksmässa i romme. Jag ska dit.
Jag ska först åka till Linda och försöka peppa upp henne för att följa med. =)
Mmm lycka till Fia!
Fast jag har ju ändå lyckats fått med bikerbruden på kattutställning en gång=) Det var en fröjd att se....

Har druckt 2 koppar kaffe och känner mig på strålade humör=) Mässa mässa mässa!
Garn, tyger, ideer, pärlor.....Åh.

I går hade jag myskväll med katterna, vi käkade pizza och drack läskeblask och såg på film. Myyyyys.

PÅ måndag är det jobb för alla igen.... jag får sitta kvar och ha "helg". JAG VILL OCKSÅ HA ETT JOBB!!!!
Tråkigt.
Ah. jag åker hem till mormor och väver matta i stället, det går bra=)

Tänk om man hade nån i vännkretsen som kunde klippa hår..... åh vad det hade varit bra nu när jag ser ut som ett fågelbo, Nejmen det har jag ju LINDA!




Ha den bästa söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar