onsdag 27 oktober 2010

Beroendemänniska.

Ställde klockan på rigning kl 10:00 idag... Mmmmm hur det än är möjligt så känns det tidigt! =) Knas=)

Dagens ilandsproblem. Jag är ju en beroendemänniska... ut i fingerspetsarna. Och allt jag gillar blir jag "torsk" på. Tex. Toppsa öronen! Det är ett beroende/tvång för mig, jag toppsar öronen minst 3 gånger per dag.
Dagens Ilnadsproblem är att jag har köpt tops med för stort bollulshuvve, fattar ni..... sjukt viktigt det här=) haha... alltså det är för mycket bommul så man kommer inte in riktigt så långt in som jag vill, jag vill in till trummhinnan.
Galenskap.
Mmmmmmm...........

Jag ska åka och hämta mig vovve snart, sen ska vi åka till Djursjukhuset och plocka bort stygnen..
Hoppas mormor bjuder på mat i dag, typ potatis.... gud vad gott med potatis!!
Vad konstigt det är när man blir äldre.. vad olika prioteringar man har.
Förr längtade man efter pizza.... Nu skulle jag tycka det var helt fantastiskt med en sillbit, gräddfil och potatis...
Den bästa presenten förr var den nyaste barbien, nu skulle jag bli överlycklig om någon tog sig tid och kopplade in min tvättmaskin...

Livet svänger. Och jag gillar fan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar