tisdag 5 oktober 2010

Booooring.

Nu skulle jag ha haft en vacker text intatuerad på mig, men ICKE!
Hon ringde och sa att hon mådde dålig.... Gah.... är det något jag tycker är svårt så är det att vänta, jag är inte känd som tjejen med stort tålamod=)
Åh.....!!! Nu vet jag inte när det blir.

Har ändå haft en bra dag, jag åkte till donken och sen hem till Linda.. vi spelade Wii=) Gud så KUL!!!!! Och jobbigt. Vi dansade=)

Två saker som blivit inställda denna vecka och det är bra tisdag än.... försöker någon ge mig en läxa???

Keldas operation blev också framflyttad till den 15:de pga att veterinären var sjuk...

JAG VILL FÅ SOM JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Ta det som ett omen!

    SvaraRadera
  2. Vem är du din fegis som inte vågar berätta vem du är=)

    SvaraRadera
  3. Det kan jag inte säga! Du skulle aldrig tro mig! =)

    SvaraRadera
  4. Mäh... SÄG! Eller ge mig en ledtråd i alla fall. Åh.

    SvaraRadera