måndag 24 oktober 2011

Barnmorskan idag.

Idag ska jag träffa barnmorskan. Undrar vad man gör där. Vägning, mätning?? Spännande.
Jag har en del frågor...

Jag håller på och tvättar för fullt här hemma... med mitt älsklingssköljmedel...
Det högra använder jag. Det luktar lycka!!!


Sen har jag stickat klart ett par tofflor. Blåa och vita=)

Senare, efter kaffet ska jag färga håret.. mörkbrunt!
Hoppas det blir bra.

Jag och Micke var på kupolen i går efter vi varit och hälsat på Kelda och tanten.
Jag ville sjukna genom jorden.....!
Jag ville handla nya trosor.. eller ville jag behövde. För den här jävla fetröven ser inga hinder att sluta växa. Mina små söta, sexiga, fina trosor måste utbytas till något som kan hålla dom här dallerskinkorna på plats.
Men nej, jag hittade inga!
Så behövde jag en bysthållare också.... Bh känns som ett namn som inte passar längre.
Men nej! Finns inga....
Jag har aldrig sett så mycket fina tjejer i hela mitt liv som jag gjorde i går på kupolen.... alla var så smala, fint svallande hår, skrattande, perfekta kläder, fin hy....SUBBOR!
Jag hade försmå trosor, en jacka som inte gick att stänga, håret i stripor och sminkningen HELT fel....
Micke sa att jag var fin, jag vet att han ljög.

Idag känns ändå allt bättre=) Jag är fin!!!!! Jag har ju en liten människa i min mage=) Idag har jag ätit frukost 2 gånger!!! En gång för mig och en gång för bäbisen i magen. Med rödbetsallad båda gångerna... Mums.. smalsubborna på kupolen hoppar nog frukosten i dag med....

Jag och min älskade bästa vän!!!! Alltid så glad. Alltid så snäll. Alltid så hungrig=)

1 kommentar:

  1. Men Fia fast du är större nu så är du fortfarande smal och framförallt tok snygg!! ;)////LisaP

    SvaraRadera