söndag 30 oktober 2011

mormor 75 år

Grattis mormen!
Tanten har blivit 75 år! Det skulle firas. Jag och älsklingen var dit med paket och blomma i dag. Vi blev bjudan på tacopaj och rulltårta.
Födelsedagsbarnet.




Efter besöket hos tanten så åkte vi till kupolen för jag måste ha ett par byxor. Alltså MÅSTE!
Jag hittade ett par skitbra mysbyxor...jag blev så himla glad!! Sen hittade jag en jätte fin tröja och massa örhängen. Lyckan är total.
.... tills jag kom hem och provade.
Suck.
Byxorna satt som ett korvskinn och går absolut inte att ha.
Åh...

Vi var hem till Mickes bror med avelshona och avkomma också. Där bjöds det på kaffe och för mycket kakor och bullar som vanligt=)
Jag var jätte jätte trött och magen kändes väldig stor och spänd... så jag var mest trött och tyst.
Skönt att komma hem... till katterna igen.. det har snurrat till i huvudet på Lovis tror jag. För hon springer ut och in hela tiden. Hon som i vanliga fall bara vill ligga inne och se snygg ut.

efter en dag i frosseri så tyckte vi ända att det kändes som en självklarhet med chokladpudding och vispgrädde till true talent.

1 kommentar:

  1. Kolla på lillamirakel.se dom har bra gravidbyxor, och ta ett par i stretch material så kan du ha dom längre ;)dom har byxor från Cecilija S som är helt underbara.///LisaP

    SvaraRadera