onsdag 5 oktober 2011

Illamående.

Blä....
Jag mår så himla illa... spyilla...samtidigt är jag sjukt sugen på potatis, bruna bönor och falukorv. Märkligt.
Men jag har märkt att livet som gravid är MÄRKLIGT.
Jag väller över av känslor... =)
Jag är en känslostorm.
Jag tål inte människor som gnäller just nu... även om de har an bra anledning till det. Och mitt hjärta blöder för den tjocka arbetaren på Willys. Han är så söt.
Jag vill döpa vårt barn efter honom.
Flottigt hår är det äckligaste jag vet och leverpastej är så sinnessjukt gott på macka. Varför har jag inte ätit det oftare förut?
Jag kan inte sluta fascineras över mina stora bröst. Jag vill att alla ska känna på dom, inte sexuellt menat utanför att jag har aldrig haft så här STORA pattar någonsin. Det är helt sjukt. Det skulle anses konstigt och Micke skulle nog inte uppskatta det och om alla fick fri tillgång till mina ljuver.
Ja, som sagt livet ter sig märkligt när man är gravid.

Micke kom hem nu.... MED HÄSTKORV!!!!! Det finns en gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar