torsdag 6 oktober 2011

Bloggeliblogg.

Min Sambo.



Börjar tröttna på att blogga.
Har inget att skriva.
I dag lärde jag Micke att sticka. Han sitter och stickar fortfarande=)
Han ska sticka en halsduk åt mig, jag har lovat honom att sova med den i tre månader. (om den blir klar)
Hihi...

I måndags var vi hem till mormor och Kelda. Min älskade fina GLADA hund. Hon är alltid på bra humör. Jag önskar att jag var mer som henne... i humöret i alla fall..
Det där med att hon äter kattskit och slickar sig i rumpan får hon behålla för sig själv. Men herregud vilken underbar hund hon är.
Föresten så har jag tagit ur dreadsen... det började klia så mycket.




I morgon jobbar jag 7:30 - 16 sen är jag ledig i 6 hela dagar=) Jag behöver verkligen få vara ledig ett par dagar nu. Jag har varit ledig en dag på 14 dagar...
Jag ska sova ut försöka hinna träffa mina vänner som jag saknar så mycket, förhoppningsvis träffa syrran och så ska vävisen upp.

2 kommentarer:

  1. Det ser bra ut när Micke sticker ! lätt att han fixar att sticka en halsduk till dig !
    // Syster Sandra N
    <3

    SvaraRadera