tisdag 25 oktober 2011

Våfflor med hjortronssylt.


Åh... Micke kom hem med våfflor och hjortronssylt och grädde=)
KÄRLEK för en gravid tjej i tell you!
Så nu står han och gör våfflisar och jag skriver några rader till er.
Jag har i alla fall vispat grädden.

Åh... jag kommer grina ihjäl mig för min bästa vän sanna och hennes karlslok ska flytta. Jag vill inte det!!!! Jag vill ha henne i närheten. Jag är halv utan min Sanna.
HOn är en subba den där Sanna=)Men jag är också en subba och vi subbor ska hålla ihop.

Ikväll blir det mys och tv för hela slanten... i morgon är det sovmorgon! Wonderful!!

3 kommentarer:

  1. ojoj hjälp vad du var lik på i ansiktet på den där bilden Sofia ... Och särskilt om man står en bit ifrån och kollar !

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med och tävlar hos mig!
    Lycka till och ha en trevlig onsdag :)

    SvaraRadera