onsdag 12 oktober 2011

Onsdag.

Idag var det hit två män och tittade på mitt badrum uppe, dom ska lämna en offert i nästa vecka=) Blir priset inte uppåt väggarna för högt så kommer det göras om. =)
Hoppas..

Resten av dagen så har min sambo mest setat i soffan och stickat och jag har vankat av och an.... jag blir rastlös så fort.
Jag sydde ett par assköna fleecebyxor, stickade lite... och försökte få tiden att gå.

Vi gick upp till affären och handlade... rotfrukter i ugnen och kött blev det=) Mumma...

Nu har vi nyss ätit efterrätt, glass, grädde och tinade hallon från i somras.

Jag tycker att min mage har vuxit så himla mycket...... hur stor kan den bli??
Det måste ju tyda på att bäbben i magen också växer och frodas....=)

I morgon ska Mike åka på golftävling igen, vad ska jag göra????????

Just ja, jag vill göra något med håret nu igen... toppa det eller färga det.... otippat va=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar