lördag 8 oktober 2011

Famijen Sjögren på besök.

I dag kom Kriztin och hennes bedårande ungar hit på besök. Vi fikade och snackade och åt lunch på kiosken=)





Jag plockade ihop lite på förmiddagen, tvättade, diskade, damsög.. Nu håller jag på och målar lite i lillens rum... kommer bli fiiiiint=) Vi köpte en spjälsäng av familjen sjögren och jag kan knappt vänta innan jag får ställa upp den och bädda i den=) MYS!
Jag ska köpa en bord med giraffer och sy gulliga gardiner med massa djur på. Sen ska det upp kort på mamma och pappa så klart och lite kläder vi har köpt och fått ska tvättas och vikas in i skåpet. Whiiiii...

2 kommentarer:

  1. Om de bara blir Jul snart så kommer lillen nog få kort på mamma och pappa av TOMTEN ! Men om TOMTEN inte har så mycket att göra så kanske det dyker upp kort på mamma och pappa innan JUL. Den som vänta på något gott väntar aldrig för länge ! " TOMTEN måste ha tålamod :D Så det åter står att de om han har det eller inte !

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vart tog alla kossor vägen?
    Carina

    SvaraRadera