söndag 9 oktober 2011

Måndag och ledig=)

Jag sitter själv uppe med tända ljus och en kopp kaffe. Micke sover fortfarande, Lovis också Sacha har gått ut.

I dag ska jag åka till Falun och träffa mig chef och fylla i lite papper. Sen åka till mormor. Och sen ska vi titta på en bård till bäbisrummet=) Ev titta på tyg till gardiner också.
Blir vi klara i tid så åker vi och hälsar på en annan bror till Mike hans fru och barn.

Vi har inte slagit på värmen än för att spara pellets, men ikväll åker den på... nu på morgonen var det riktigt kallt att komma ner..


Igår kväll levde det om i min magen, bäbisen försökte nog slå sig ut. Jag har inte känt det så starkt förut. Det var häftig. Micke fick också känna hans sparkar...=) <3

Jag drömde i natt att jag hade placerat Lovis på fosterhem... drömmen slutade med att jag åkte dit och kidnappade henne... dom tog inte väl hand om henne och hennes öron var sårfyllda.... Mmmm... jag blev så glad när jag såg Lovis i morse=) Älskade katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar