onsdag 12 oktober 2011

Härliga morgon.

Mmmmmm mysfaktorn är på hög nivå.

I dag mår jag bra. =)
Det är en härlig höstdag ute. Rykande hett kaffe i koppen.

Ska snart köra i väg Micke till Säter. Sen ska jag åka och köpa mig winerbröd och lyxa med själv när han är borta.
Pelletsen har kommit så jag kanske börjar bära in lite sånt. Micke säger att jag inte får för att jag är gravid.... tss..... jag vill ju också dra mitt strå till stacken.

I går slog jag in första juleklappen=) Åh.... jag längtar efter julpynt, julgran, stakar i fönstren osv... i år ska det bli en lycklig jul...=) Det känns som att det kommer barka med julmaten, jag kommer äta ihjäl mig.
Gud vad gott!!!!

Jag skulle verkligen behöva ett extra jobb..... ekonomin är allt annat än bra....det är så himla jobbigt!! Någon som har ett extra jobb åt mig?

I morgon är det jobb igen... och det känns faktiskt riktigt bra. 6 dagar av ledighet har varit skönt men nu vill jag jobba igen..

Hoppas ni alla får en bra dag.
Jag vet att min kommer bli toppen=)

2 kommentarer:

  1. Du klagar över ekonomin när du samtidigt varit ledig i 6 dagar? Tsss...

    SvaraRadera
  2. Sköt dig själv och skit i andra ! För du vågar ju ändå inte så för vad du säger när du visar dig som ANONYM , så då behöver du inte kommentera om du ändå inte har något vettigt att säga !

    SvaraRadera