fredag 21 oktober 2011

Kissemisseunge.

Åh, jag drömde om en liten kattunge i natt, den såg exakt ut som lovis fast som kattunge.
Jag behöver nog inte säga att jag behöll den i drömmen, den var så söt.
Jag saknar kattungen nu...
Konstigt hur drömmar kan påverka.

Förövrigt så tycker jag det är så mysigt väder ute nu.
kallt, isande kinder, långkallsonger, mössa, halsduk.... frisk luft=)
Och sen en het Mickekropp att värma sig på när pannan stannat på kvällen.

Ikväll har vi ätit tacos, micke har fått sin onda rygg masserad och plågad med akupressur.... tänk att killar ska gnälla så mycket för lite smärta.

Lovis ligger emellan oss i soffan och myser... sacha ligger som vanligt i bokhyllan.
Jag känner mig stor och har fått en finne på kinden. Och tycker mig själv antyda en liten dubbelhaka...
Bäbisen bökar på lite i magen.. självklart vid kissblåsan=)
Så är det i Långshyttan just nu..

Ha en trevlig helg!
Och åk fint där ute, det regnar nu, fryser det på kommer det bli jätte halt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar