fredag 7 oktober 2011

Skrapat rutor.

God morgon gott folk.
Idag är det frost på marken, och jag fick skrapa rutorna på bilden när jag skulle köra Mike till golfen i morse. Härlig höstig luft ute.
Jag sitter och äter frukost nu. kaffe och leverpastejsmacka med gurka på. Mums.
Lovis ligger uppe i gungstolen och sover och Sasha ligger i bokhyllan och sover. Bara jag uppe..

I går kväll hade vi fredagsmys med tacotårta, läsk och vindruvor.
Verkligen en jätte mysig kväll.
Vi såg på Idol och jag an ärligt säga att jag älskar MOA! Oj oj...vad cool hon är.. Sen gillar jag den mörkhyade killen, kommer inte ihåg vad han heter... han sjunger asballt men pratar som en bäbis.


I dag för ett år sen träffade jag Micke för första gången=) Den 8de: oktober 2010.=) Han tyckte jag hade en snygg tröja och jag tyckte han var "Psykig" Jag ljög och sa att jag hette Malin och bodde på Tjäna ängar... Han ljög och sa att han inte hade tatueringar... =) Vad är det dm säger "ärlighet varar längst" Fuck that!
Det är egentligen Lindas "fel" att vi är ihop i dag. För jag hade bestämt mig att inte ha någon pojkvän på läääääänge, men Linda tog min telefon och messade med Micke... Subba=)
Det tog ett tag innan vi blev ett par men på den vägen är det.. Det började med lögner och slutade med förlovning, samboliv och bäbis på ingång.
Och ingen är gladare för det än jag. Ah...hoppas Micke känner lika då=)

Jag hatar Micke ibland och tycker han är en riktigt jubelidiot.. och han gör lika om mig antar jag... Det är nog så det ska vara... det måste ju vara riktigt dåligt för att man verkligen ska uppskatta när det är riktigt bra. Eller hur?
Micke är världens grymaste kille, och han är min!
- Sorry brudar, jag fick den bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar