måndag 24 oktober 2011

Han mår bra!


Det är dagar som denna som jag verkligen, verkligen saknar att ha en mamma.
Idag var vi till barnmorskan och kollade upp hur han hade det i min mage. Allt verkade bra! Han växte som han skulle, min värden var toppen och min vikt hade ökat med 6 kilo. Vi fick höra hans lilla hjärta slå... trots att hans ivriga sparkar gjorde det lite svårt=)

I bilen hem ville jag ringa min mamma och berätta om min upplevelse. Jag har liksom ingen att ringa och berätta för. Så jag valde att gnaga hål i öronen på min sambo i stället. =)
Det var en sån lättnad att få höra att allt var som det skulle.
Tack gode gud!

6 kommentarer:

  1. Åhhh äntligen hjärtljudskollen!!!! <3 Minns hur de va, nästa gång du sprudlar av lycka å bara måste dela den kan du ringa mamma Sarah. Ni är så fina alla tre!!!

    SvaraRadera
  2. Eller lilla-syster Sandra "jag lyssnar så gärna"
    Kramar<3

    SvaraRadera
  3. Eller varför inte sväris vet ja......????

    SvaraRadera
  4. Ring mig oxå älskar att lyssna om bebisar:) Vad skönt att höra att han mår bra! ///////////LisaP

    SvaraRadera
  5. Men oj=) Jag hade ju massa att ringa!!!!! Jag ringer nästa gång.
    Puss på er.

    SvaraRadera
  6. oj jag är oxå så nyfiken..tycker de är så roligt att ni är med barn.. jag lyssnar gärna på dej. de är bara o pingla...fst jag inte är hos er så länge till...kommer verkligen o sakna dej..jag kan minnas mina sparkar som jag kände.så härligt. vi ses / ha en fin kväll o hälsa Micke så gott. Kramen från jobbar Kerstin

    SvaraRadera