onsdag 26 oktober 2011

Jag är för frisk för att vara sjuk.

...kroppen måste vara sjukare än hjärnan om man ska stanna hemma från jobbet.

Jag mår inte riktigt bra i dag. Känner mig hängig. Lite lätt förkyld och pyttelite febrig. men inte tillräckligt sjuk för att vara hemma från jobbet. Jag tycker alla går och snövllar nu så det är väl inte konstigt om man drar på sig någon förkylning.

Jag ska ta mig en dusch.. så är jag nog fit for fight igen=)

Jag har vävt lite nu på morgonen.... en rosa plastmatta blir det=)
Det är kul att väva.

I helgen fyller min mormor 75 år. Jag jobbar. Men ska nog åka och fira henne på fredag eller måndag i stället.
75 år är ingen ålder på en trähäst=)
Lilla mormor.

Nej, nu blir det clementin sen blir det dusch..

Ett kort från i förrgår. Då var jag frisk och fin=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar