måndag 10 oktober 2011

Jag längtar tillbaka.

Till tiden för ett år sen...
Det var så roligt. Jag träffade Linda varje dag... och jag träffade Sarah ofta också.
Jag hade roligt med dom. Vi tokade, snackade, festade.... livet var så lätt.
Jag längtar tillbaka massor...
Jag vill vara full och snygg och dansa på Liljan.
Jag vill vara bakfull och vakna i Lindas lägenhet och sitta och gå igenom kvällen som varit och skratta!!

Jag får känna så..
Undrar om någon längtar efter mig ibland.

I natt har jag vaknat varje timme, varit upp och pissat, tagit nässpray och väckt Micke som snarkat hela tiden..
Jag är trött.
Jag är less.
Jag är skitful.
Jag har ont i ryggen i dag, kan vara febervärk...
Ont i halsen..
Usch... vilken jävla kuk fitte dag...

JAG ÄR LEDSEN..

1 kommentar:

  1. Gud om du visste så jag saknar dig!!!!!!!!!!
    Och du är alltid lika snygg i mina ögon är du en ängel som aldrig kan åldras eller förstöras!!!//S.F

    SvaraRadera