lördag 1 oktober 2011

Stora hårtvättaredagen.

I dag ska jag tvätta håret=)
Visste inte att jag skulle längta efter det så himla mycket...
Dreadsen börjar "götta" ihop sig lite nu, dom ser finare ut. Men jag blir tokig på att bäbishår som spretar ut överallt.

Igår jobbade jag 730-2130, och jag var å trött när jag kom hem...Ojoj.. Jag hade bestämt mig för att sova länge i dag, sova ut liksom=) Men icke, 0750 vaknar jag och är så jätte kaffesugen=) Vuxen=)
Jag har jobbar varje dag denna vecka....
Gissa om jag känner mig trött och slut...
I morgon är jag ledig.. och då ska jag åka och hälsa på Mormor och Kelda. Jag längtar ihjäl mig efter Kelda.

Sen på Tisdag är det dags att besikta om underredet igen... buuu.... usch.... får se hur det är med cellförändringarna... Jag ber till gud att dom är borta.

1 kommentar:

  1. Ha en skön ledig dag. Å jag håller tummarna
    att det är borta. / Kram Malin.

    SvaraRadera