fredag 14 oktober 2011

Lista

Vad är den äckligaste mat du vet?
Äter allt, men är ingen köttälskare.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i livet.
Klarat av mina utbildningar, köpt hus själv.... två saker=)

Vad ångrar du i livet (om något)?
Att jag inte njöt mer av livet som tonåring...

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Har inte hört något..

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Varmt och skönt.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Äger inga dyra..

Har du någon oanad talang?
Jag är ganska bra på att handarbeta och prata rövarspråket flytande.

Vad gjorde du i helgen?
Körde Micke till hans golf, hade besök. Städade lite.

Vad har du på dig just nu?
Mysbyxor, Mickes t-shirt, raggsockor och en kofta.

Senaste låt du lyssnade på?
Någon låt med Jill Johnsson.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Koftor,t-shirt och snygga jeans.

Vem saknar du?
Mamma, och en vaniljmunk.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att bäbisen i min mage mår bra och är frisk.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Annie och mina krativa hjärnspöken.

Bästa filmen nånsin?
Vet inte.

Bästa boken nånsin?
Vet inte.

Vilka tidningar läser du?
Skvaller.

Vad önskar du att du var bättre på?
Allt som har med huset att göra.

Är du religiös?
Jag tror på gud.

Vad är din största rädsla?
Jag vet inte... jag är livrädd för alkohol...

Vad är det elakaste någon har sagt till dig?
Att jag är psykiskt sjuk, att jag är en sopa. Att jag inte kan umgås bland människor.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Frank, Theodore eller Annie-diddi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar