tisdag 11 oktober 2011

Fotbollshelvete.

Micke har paxat tv:n ikväll för det är någon himla fotboll.
Då paxade jag soffan=) Mohahaha... han kommer få sitta på golvet och se skitfotbollen.

Ne ra... men jag kunde ha gjort.

Idag har Linda varit här på besök, himla coolt, när jag faktiskt skrev om henne i ett tidigare inlägg i morse.=) Telepati kanske.

Jag och mina katter.




Vi har klippt klorna på Loven nu, jag har aldrig gjort det förut genom alla år med Lovis... tycker att sånt där ska katter få fixa själv om dom är utekatter. Men Gamla fröken Lovis börjar nog bli lite trött i kroppen och inte orkar riktigt vässa klorna själv längre. Hon fastnar i allt hon går på. Och vi hittade en klo som var så lång att den nästan vuxit in i trampdynan... nu är dom i perfekt längd igen. Lovis är jätte snäll när hon får naglanra klippta... så länge hon inte känner sig fasthålld.. Man får göra det på ett speciellt vis så Lovis tror att det är hon som bestämmer=) Vi är så lika hon och jag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar