måndag 30 april 2012

1Maj


Vilket sjujävla väder. Strålande solsken och inte ett moln.
så går vi in i en vårmånad. Vår!! Jippi!
Frank bestämde att vi skulle kliva upp klockan 7 i dag. Aspigg unge går inte att få att somna om=) Det var bara att gå up det. Nu ligger han superglad och jollrar och ler åt det fina vita taket. Vackra Frank!
Jag drömde en sån härlig dröm. Det var som jag ville, härligt att få drömma bra! Det börjar vända nu, jag känner det. Tack gode gud för det!!!
I gåt upptäckte jag att Frank har vuxit ur sin overoll. För två dagar sen kunde han ha den! Måste köpa en ny våroutfit. En vårjacka har han.. men han behöver ett par vårtäckbyxor. Måste fixa det i veckan.
Idag ska vi åka till Sanna!!!!! Jippi! Lite oroväckande att min bil lät lite konstigt i går... höjer volymen på radion så går det nog bra.

Och vet ni....? PANNAN HAR GÅTT HELA NATTEN!!!!!!!!!!
Jag sa ju att det börjar vända=)

Nu ska jag ringa och höra hur det gått för Kelda med alla smällare. Hoppas det gått bra och att hon inte varit så rädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar