lördag 28 april 2012

FUCK BLOGGPAUSE!

Hej.
Nu är jag tillbaka! Jag förstår att ni har saknat mig massor=)
Nä..men jag har saknat att blogga, jag gillar ju det. Och det var ju ett tidsfördriv medans sonen sov.
Så nu kör vi igen. Hör och häpna så kommer nog bloggen handla mycket om älskade Frank=)

Jag är så glad att jag har så coola snälla vänner. I går kväll var yrvädret Therese här. Mmmm hon hade chips, läsk och choklad med sig. Himla gulligt. Hon lärde mig en jätte bra "pruttställning" som Frank skulle sitta i, gissa om den fungerade. Han pruttade som aldrig förr. Jag älskar när han pruttar för det betyder att han inte får ont i magen=)
Han var vaken exakt hela dagen i går.. så i natt sov han hela natten.. 2 matstopp bara. Han är så duktig.


Idag kommer Sarah hit och tar Franke en stund så jag får städa av. Snälllt snällt snällt. Det är ju fint väder så dom kanske kan ta en promenad. Känns väldigt svårt och ovant att be om hjälp... men jag måste göra det nu... för jag hinner inte med allting. Och så har jag ju pannprojektet mitt i allt i hopa... igår efter sotaren varit här så gick pannan hela kvällen i morse hade den stannat igen... DRYGT!

På måndag ska jag och AL åka till hedemora och köpa tapeter till mitt vardagsrum. Hon ska hjälpa mig tapetsera, hon har utnämt sig själv till tapetserarproffs. Det låter bra tycker jag..

Och på tisdag så tar jag och Frank en tur till Västerås och älskade SANNA!
Koftan jag stickat passar nu, lite långa i armarna bara.


4 kommentarer:

  1. Å fina Therese, min gamla barndomskompis :)
    Kul att ditt break inte blev så långt, gillar din blogg, den är så rak och ärlig.

    Kram på dig fina Fia!
    Sussi J

    SvaraRadera
  2. Så ni känner varandra! lilla värld:)

    SvaraRadera
  3. Jag visste det ;-) Därför jag varit in flera ggr idag, "ifall att":-) Kul! Älskar din blogg! Men kom ihåg, den är för din skull å du ska därför skriva för din egen skull:-) Frank är så fin, man blir glad å se bilderna, syns att han är lycklig, du är en bra mamma:-)

    SvaraRadera
  4. Delar du med dig av tipset om "pruttställningen"? Blir så nyfiken...!

    SvaraRadera