lördag 28 april 2012

Det är ju lördag?

Ska ni inte göra något kul?
Istället för att hänga med mig som luktar bäbis spya och sur mjölk...

Vilken asbra dag!
Sarah kom hit på eftermiddagen... hon hade hand om Franke så jag fick tid att röja här hemma. Nu är det så rent och snyggt här hemma så jag vill fan ligga med mitt hus!
Jag fick ta en lång dusch också och lyxade till det med hårinpackning, peeling och rakning av ben... kändes aslyxigt!
Tusen tack Sarah...

Sen ringde MILFLinda och ville ta med hennes dotra hit och äta tacos med mig. Vad glad jag blev.. Hade förväntat mig en lördagskväll själv med Frank.
Det var jätte kul att ha dom här och Ronja fixade efterätt också.. pannacotta med hallon. mumma...

Frank har varit en tipptoppunge idag!
Jag har tipptopp vänner..
Vad skulle jag ta mig till utan er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar