tisdag 17 april 2012

På Facebook skrev jag.

för 16 timmar sedan
.Jag vill komma på något som jag är riktigt bra på.


Malin. Sy, sticka, väva, vara en go och glad Fia och en underbar mamma åt lille Frank och en lika underbar matte ♥. Kram. Melika. Hantverk !!!Dansa!!
Vara mamma :0)
Kim. Att välja ut vilka djur människor är, jag minns det än. En av dom bästa stunderna i utbildningen utan tvekan =)
Sofia. du är en björnför
Pia. Å jag var en sköldpadda!
Å du är bra på att vara precis den du är !
Elenor. Du är också jävligt bra på att skriva. :)
Maria. DANS!!!! både dansare o lärare!! :-D
Victoria. Handarbete är du ju toppen på! Å va en fin vän ♥

Hihi..
jag skrev så för jag satt och funderade på ett extrajobb, om man kom på att göra något riktigt fint så skulle jag kunna sälja lite juh. Förväntade mig inte dessa svar. Jag blev så glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar