tisdag 17 april 2012

Den där Normannen,

Jaja.. i dag snöar det och i dag har jag tid för att sätta på sommardäcken. Får köra fösiktigt hem.

I dag ska Frallans Pappa komma och hälsa på oss. Och hjälpa oss med att åka till tippen. Har en uppsågad oljetank och en tvättmaskin och en diskmaskin som ska iväg. Det är kanske lite för tungt för mig. Det ska bli så himla skönt att bli av med skiten. Varför samlar man på sig så mycket??

När garaget är klart så ska jag gå till loppisen och titta om jag hittar några fina möbler som jag kan måla om. Jag bheöver en byra till Franks rum. Ska bli kul att börja måla om möbler igen.

Gud vad dom kostar på den där Normanen till idiot. Inte sjuk sägs det att han är. Jag tycker det är konstigt att dom ens lät honom göra en undesökning, skjuter man ihjäl massa människor på det viset så är det i alla fall i mina ögon helt klart att "hissen inte går hela vägen upp". Nu håller dom på att komma fram till vad han ska få för straff.
Jag har massa ideér....
Jag tänkte mig en älgjakt...fast det bara är han som är "älgen"
Eller lite djurförsök... där han är "djuret" Utan bedövning då.
Eller se hur en människa ser ut som sköldpadda. Ta bort ben och armar, lägg honom på golvet och titta hur långt han kommer.
Jag har fler förslag men jag tycker inte detta är rätta forumet att berätta om dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar