söndag 29 april 2012

Det gick

Japp så har frankes pappa och farfar åkt. det gick ju bra denna gången också.
Frank fick en ny badbaja för han har växt ur den gammla=) Han växer så det knakar.

Hum.. ingen har svarat på vem som vill komma och äta middag med mig, så det blir väl i ensamhetens tecken jag och frank=) Det duger bra det med!
Idag är det big brother som vi ska se på. Det längtar vi efter. Lite chips till det kanske=)
Jag har ju gått ner allt efter graviditeten så nu kan man gnöla och flotta igen. Tack gud för bra ämnesomsättning!

Frank ligger i sitt babygym. Han är på bra humör och tycker det är asspännande med nallarna som hänger och dinglar.
Tänk att han är så ren, så oförstörd...inte en enda negativ tanke ens har passerat honom.. tror jag. Han verkar rätt nöjd i alla fall.

Varje kväll när jag går och lägger mig, längtar jag tills nästa dag. Så jag får vara med Frank. Hur häftigt är inte det.
Nä... nu ska jag dra ut på byn med honom. Vackert väder passar en vacker mamma med son som handen i handsken=)

Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar