måndag 30 april 2012

Men oj.


Idag tog vi sovmorgon=) Vi gick upp halv tio=)

Var uppe dock mellan fem och sex. Då Frank var på sånt super duper humör. Han pratade och flaxade och log... hihi..

Idag är det Valborg och folk samlas för att fira och titta på brasor. Och smälla smällare och raketer=( Åh... tänk på alla djur..
Nyåret var helt hysteriskt här och till och med mina katter blev rädda.
Våran hund, min och mormors är dörädd för alla fyrverkerier och vi får lov att droga ner henne. I år ska mormor prova med att inte ge henne medicin... för hennes hörsel är inte lika som den en gång varit. Så kanske det kommer gå bättre ikväll. Hoppas!

Vi ska in till Hedemora och köpa tapeter i dag... det ser jag fram i mot. Sen köper jag nog med mig något gott hem och laddar för en kväll i soffan. Vi bjöd hit Franks pappa men han skulle se på fotboll så vi blir själva.

Jag har sökt ett jobb i dag, som gruppledare på mitt jobb. Det skulle vara kul och utvecklande... få en ny utmaning..

Skriver mer sen.
nu är det blöjbyte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar