torsdag 19 april 2012

Tyckte väl.

Tyckte väl att det var lite ruggit här inne, och visst hade pannan slgit av sig igen.=(
Suck.
Skickade ett mess till "MIN" sotare i morse... får väl lov att ringa honom i morgon igen. han sa iof att han skulle komma förbi när han var i byn nästa gång. Hihi..

Har beställt pellets i dag. Den lär väl komma på måndag eller tisdag nästa vecka om någon vill ha sig ett gympass=)
1,2 ton som ska bäras ner ikällaren. Har ju en ramp nu så det blir ju lite lättare.

I helgen kanske jag får övernattningsbesök=) Mysigt.
Sarah kanske ska sova här.
Och nästa vecka ska jag och Frank kanske åka en vända till Västerås och träffa älskade sanna och hennes karlslok. Hoppas vi får till en dag som passar alla.
Kanske göra et nytt försök på IKEA? Sist så gjorde Frank allt som stod i sin makt för att visa sitt ointresse... han bara skrek och skrek.
Det kommer bli så bra när man kan börja använda sig av mutor.=)

jahapp.. bb om 10 minuter och jag är svintrött. KOmmer jag orka hålla mig vaken tro.
Hoppas Frank vill ha sovmorgon i morgon.
Sov gott.

1 kommentar:

  1. Hör av dig när pelletsen kommit, har jag möjlighet så kommer jag och hjälper dig. /Therese

    SvaraRadera