onsdag 18 april 2012

Koss dos.

Idag har jag matat kossor. Stora så in i helvete.
Var och lämnade tillbaka bilen och släpet jag lånat.
Han har kossor.. eller monsterkossor.
Jag gick och matade dom.
Mastodontavelstjuren Leif fick sig en klapp av mig.
Jag vill också bo på en gård med massa djur.

Idag spelar jag på lotto. Om jag vinner storkovan så ska jag köpa mig ett släp.
Jag vill VERKLIGEN ha ett eget släp. Jag är för okvinnlig för mitt eget bästa.
Jag skulle pimpa mitt släå så det blev det snyggaste.
Sen så skulle jag göra ögonfransförlängning. Köpa en ny overall till Franke. Ocj så sklle jag köpa en ny säng och pärlspånt till huset.
Jag skulle vara asnöjd så.
Så bara att hålla tummarna. Jag vet att jag kommer vinna i dag!

Jag skulle köpa en ny tvättmaskin också. Och så skulle jag låta Frank gå en teaterkurs för han är så dålig på att låtsas vara ledsen.. han är så söt. Mitt i ett fejkgrin så kan han börja le=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar