torsdag 12 april 2012

behöver faktiskt hjälp.

Mmmm.. lika sant som att även hjältar måste skita så måste en Fia ha hjälp ibland.

Jag behöver utnytja någon snäll själ, att få låna deras bil och släp. För jag verkligen MÅSTE åka till skroten med massa grejer.
Som tack skulle jag kunna bjuda på en färdigrätt från Findus och en kopp kaffe. Sticka ett par raggsockor åt dig, fast jag har bara fulgarn kvar eller låna ut mina snygga gummistävlar en dag.
Ni ser jag gör rätt för mig.

Jag vill duscha idag...... gör det då tänker ni.
Men det gör så ont i mamma hjärtat när den jag älskar mest i världen ligger och skriker och låtsas grina när jag försvinner...
Jag åt nyss med en grinades Frank bredvid mig i soffan... hetsåt för att vara ärlig.
Frank tycker att han ska sitta i mitt knä hela tiden...helst ska jag gå runt med honom. Vilket jag så gärna gör, men jag behöver äta och duscha..
Eller är det någon som har en droppställning hemma som jag kan låna?

2 kommentarer:

  1. Sätt han i babysittern utanför duschen, så kan du duscha med gott samvete när han ser dej.. Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Kolikgunga, även om han inte har kolik är det toppen när man behöver 2 min för sig själv. Vi hade en sån..// Jessica

    SvaraRadera