tisdag 24 april 2012

Jag..

.. är konstig.
Idag när jag skulle göra ordning Franke för färden till BVC så blev jag svimmfärdig. Jag blev jätte yr i huvudet och allting gungade... det höll i sig ganska länge.. 2 timmar.. sen fick jag ont i huvudet.
Nu är et bra i alla fall. För en hypokondriker kan detta vara ett lite läskigt tillstånd, både ordet hjärtumör och blodcanser fanns i min huvud ett tag.
HUggaligen!

Franks Farmor har varit här på besök i dag. Trevligt. HOn hade med sig fina kläder till Franke och negerbollar till mig=) Hon vet hur en kvinna skall tas=)

Frank har sovit dåligt i dag och är JÄTTE trött nu. Men ändå så kämpar han med att hålla sig vaken...=) Envisheten har han då ärvt av mig=)
Jag är också astrött. Fast jag måste se på BB i kväll.

Idag doftade det vår ute. Jag blev så lycklig. Jag längtar tills det börjar bli grönt ute.
Hoppas ni mår bra! Var rädda om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar