torsdag 26 april 2012

Kallt

Kallt ute inga vantar, kuken står och inga slantar=)

Ja! Pannparodi. Min sotare var här i säkert 2 timamr i går. Tror ni pannan hade gått i natt?? Nopp.
Han sa att grannarna kommer väl börja fundera när hans bil står här hela tiden=)
Hahah..

I morse vaknade jag med en klump i bröstet igen. Hur länge ska det hålla i?
Kan jag inte bara få må bra?!

Frank och jag hade en kamp om tutten i natt. Han har sugit sönder en av pattarna. Det gör himla ont när han tuttar på den tutten. Vid ett tillfälle gjorde det riktigt ont och det kändes som att man körde in en kniv i bröstvårtan. Jag försökte få ur tutten ur hans mun men Frank sög och sög för att ha den kvar=) Dessutom tog han spjärn med sina fötter i min mage samtidigt. Jag fick lov att stoppa en ett finger i hans mun för att släppa på vakumet så jag fick ur tutten=) Aj aj... det värker än kan jag säga. Han gillar tuttar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar