torsdag 19 april 2012

Tiden läker alla sår.

..sägs det.
I dag mår jag bra och känner mig stark. Känner mig lugn och skön i kroppen.
Jag har fått 125 föräldradagar av Micke så i morgon ska jag skicka in papper till jobbet om att vara hemma tills sista januari nästa år.
Det känns så skönt. Det är bra för Frank också.
KOmmer bli en tuff tid ekonomiskt men jag är ändå den rikaste i världen. Jag har ju min Frank. Jag är Frankmiljonär.
Jag och Micke har i alla fall ett gemensamt mål och det är att se till att Frank alltid har det bra och att han alltid kommer ha en mamma och en pappa som finns där för honom. Det känns också bra.
Han är väldigt älskad av båda oss.

Idag har vi varit till gammelmormor och hälsat på. Det är så kul att se hur mormor lyser upp när Franke kommer. Än kan tanten!
Mormor och Franke hängde medans jag fick busa och krama Kelda lite, vi gick på en kort promenad också. Kelda är världens bästa hund. Börjar dock se gammal och sliten ut. Tror hon börjar höra dåligt också eller så skiter hon bara i vad jag säger. Hon är så sotis på Frank stackarn.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till.
Ska försöka få till en dusch till i dag också, duschade i morse utan varmvatten för pannan hade stannat. =) brr... men nu tickar pannan pontus så fint så jag hoppas jag får tillfälle att duscha igen.. allt hänger liksom på Frankes humör=)

Nåväl... det är hopp om livet=)
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar