måndag 23 april 2012

All you need is love

Jag ger så mycket till Frank hela dagarna. Jag behöver också kramar och pussar.
En laddad kaffebryggare på morgonen, en hand som drar undan en hårslinga från ansiktet, en röst som viskar i mitt öra att jag är fin.
Någon som frågar hur min dag har varit och någon att kyssa godnatt.
Hela min kropp skriker av saknad av det.
Man ska vara två. Man ska vara snälla mot varandra.
Man ska vara ett team. I min värld.

Jag ska ta mig en smörgås nu.. amma, försöka få barnet att somna. Hoppas på att kunna ta en dusch. Kolla pannan.. 

Jag dög inte....

3 kommentarer:

  1. Du kommer få allt det där det vet jag :-) För du är både snygg, smart å allt annat! Men förstår hur du känner just nu.. :-(
    Hur fan kunde han sumpa dig/er?? Jag fattar inte!?
    Va jag kille så skulle jag nog va smartare än så.. Du är värd allt det du känner att du behöver. Punkt.

    SvaraRadera
  2. Du dög inte?????
    Han dög inte Fia, det är han som inte dög. Du har inte gjort något fel.
    Du får absolut inte klandra dig själv.
    Han är inget att ha, han duger inte, han har gjort bort sig.
    Du, du var bara dig själv och fixade inte han det så är det hans förlust...

    Kram Sussi J

    SvaraRadera
  3. Om du bara visste vad du duger, alldeles finfint!!!! Du dög alldeles för bra och han fixade inte det;) <3

    SvaraRadera