onsdag 11 april 2012

Regn.

Jag har sagt det förr jag säger det igen. Jag älskar regn.
Har dock kommit på en negetiv grej med regn. Det är inte lika kul att gå på promenad med franke. Och han behöver ju sin dos av frisk luft.
Idag blir i alla fall en inneslappar dag. Kanske se en film.

I dag har jag haft mäklaren här, mitt hus är till salu för 480000 kr. KOmmer finnas på hemnet snart. Jag har inte bestämt mig ännu om jag vill sälja men det är lika bra att lägga ut det itid ifall att. Sälja hus i Långsta kan ta lite tid.

Sacha har fått ett nytt namn. "kalops" Hon är drygast i hela världen och springer in och ut, även på nätterna!! Så i stridens hette sa jag till henne att hon blir kalops om hon inte skärper sig. Hon gillade namnet Kalops.

Jag har lite ont i magen. Blindtarmen???? Förmodligen.


Kalops



Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Förmodlingen blindtarmen :) el så är det bara vanligt ont i magen! Kramiz Lisa

    SvaraRadera
  2. Jesusbarn i magen? ;)

    SvaraRadera