måndag 18 juni 2012

Aktiv dag.


I morse var vi till BM... frank är nu 64,5cm lång ocg väger 6905 gram.
Han växer bra.

Jag har sytt massor i dag eftersom Franke sov 3 timmar!?! I vagnen. Jag har sytt dregglisar... handdukar.. och nessisärer. Allt blev så fint. Jag är duktig jag=)
Allt samlas på hög så vill ni ha något så är allt till salu för en himla billig peng.=)Skrev om i går att jag tyckte det var så roligt att sätta i löshår på Sarah.. nu frågade hennes kompis om jag kunde göra det på henne=) Hoppas vi får en tid som passar alla så jag kan göra det... Sarah måste också vara med eftersom Frank tycker löshårsinsättning är tråkigt. Han kräver en egen donna som passar upp på honom..
=)

Åh..vilken fin tapet jag har nu i vardagsrummet!! Kan inte se mig mätt på den. Ska visa er en bild sen men jag vill få ordning först.

I morgon kommer O hit och ska fixa med mitt staketet runt altanen, så håll tummanra på att det inte regnar i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar