tisdag 12 juni 2012

nu sover han.

Så där ja, då var bilbarnstol inhandlad. Fin faktiskt. Så nu kan vi lämna tillbaka den vi lånat. Tack tack för lånet A och A.
Jag bestämde mig för att ta tag i det här med maten. Måste äta mer!
Och som vanligt kan jag inte bara göra allt lite normalt med att laga mer mat. Nej nej. jag bestämde mig för att ta bort gluten i maten... har fått för mig att det inte är bra. Men vad tusan det är ju gluten i ALLT. Jaja.. då tar jag bort mjölken i stället för det är inte heller bra sa dom på tv. Kom på vid morgonkaffet att det går ju inte heller då jag älskar kaffe med mjölk. Hum... ska försöka minska ner på båda sakerna i stället. I dag när jag var och handlade köpte jag fullkornspasta vilket jag fullständigt ratat förrut. Fråa mig inte varför för jag har nog aldrig ätit det. Och hör och häpna jag tyckte det var godare. Jag kände mig asnyttig då jag gjorde mig en jätte stor sallad till också. Efter maten åt jag 7 kakor så där rök den nyttigheten=)
Jag och Frank har varit ute på promenad nr 2 för i dag och nu sover han så gott i vagnen... hoppas han sover ett par timmar nu...

1 kommentar:

  1. Vitfiberpastan är i princip samma som fullkorn men mycket godare :) ett hett tips från mig som nu äter hela tiden ;) kram Sofia

    SvaraRadera