fredag 1 juni 2012

Arbetsledarn

Idag har Franks pappa och farfar varit på besök. Jag passade på att duscha, raka benen ha hårinpackning och måla alla 20 naglar. Lyx!
Jag vill känna mig lite fräsh till bröllopet vi ska på i morgon. En gamal barndomsvän ska gifta sig. Tina!!
Frank ska ha sin nya skojta och sina nya shorts spm han fick av Anna. Han kommer vara finast av dom alla.. jag ska ha en skrikig klänning från Indiska... hinner jag ska jag locka håret=)
Ser fram i mot morgondagen.
Vi ska hämta upp Sofia och Aline på vägen... sen bär det av mot fina Gagnef.

Har haft ett par riktigt roliga dagar. Jag gilalr ju att måla=) Jag har fått hjälp av O med att byggga ett nytt staket runt altanen. Det är inte klart än, men det kommer bli sååå fint! Ser fram i mot att bygget ska bli klart så jag får måla det och sätta upp massa fina blommor. Så fick jag hjälp med att få en barnvagnsramp upp på altanen också så nu kan jag rula upp Franke galant utan att han vaknar om han somnat på en promenad.


Mååånga plankor att måla.


Arbetsledarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar