tisdag 26 juni 2012

Konstig dag.

Idag hAr varit en konstig dag. Jag vaknade tröttare än någonsin...sliten... hela dagen har jag känt mig nere...men nu börjar jag få mensvärk så det förklarar väl en del=)
Jag och Frank åkte till Hedemora i dag, vi hade så tråkigt. Och jag var så låg.
Det gick jätte bra men var tungt att bära honom i bilstolen.. och min rygg gjorde så ont. Men men...
Varför har dom inte kundvagnar överallt...??

Frank har inte bajsat på hela dagen...men nu hör jag att det kommer, det kommer MYCKET! Hihi...skönt!! Det blir så skönt i mig när han bajjar för då vet jag att han inte får ont i magen.


herr proppmätt
Frank på fm. go o glad.

Dom här gjorde jag i dag på fm.



Stort grattis till Sarah på hennes 30 årsdag i går. Du är världsbäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar