lördag 30 juni 2012

Vilka brudar.


Vi åkte till Falun i morse för att träffa mina kompisar madde och victoria.
Det var trevlig. Dom är så goa=)
Jag hade med mig varsin "sommarpresent" till dom. En nessisär som jag gjort och ett nagelack och en liten skyllt med en text på. Tror dom blev glada.
Franke fick så mycket fina kläder igen.
Tack snälla.
När vi kom hem gick vi en promenad så att frank skulle få sova i vagnen men det ville han inte.
Då gick vi upp för att försöka sova lite... men det ville han inte heller... jag tog en dusch och franke låg och lyssnade på sin musig i spjälsängen..
nu sitter jag med en trött kille i famnen....som vägrar att sova!!
Sötunge!

Jag och Frank=)


madde

Victoria=)

Vi träffade Olle. Frrank fick en cool monstertrummiströja!

1 kommentar:

  1. Jättefin och uppskattad present! Du är så go. Tack för idag, behövde verkligen det :)... Kram

    SvaraRadera