fredag 15 juni 2012

Grävt ner stridsyxan!

Gud så skönt!
Jag har förlåtit....med inte glömt.
Micke sov här i förrgår natt och hängde med mig och Frank .. Det var så bra.
Jag tänker inte vara arg längre. Vad tjänar det till?? Vem mår bättre av det??
Han har varit en idiot och han vet om om det.
=)
Frank är viktigast, och Frank behöver att Mamma och pappa är sams.
Ah det var i alla fall aslyxigt att ha en karl i huset i gen=) Allt går så otroligt mycket fortare när man är två. Bara en sån sak som att packa bilen..

Igår var jag och Fralli och Hälsade på marie och Julle... snart kommer derar lilla bäbis. Jag längtar faktiskt på riktigt, det ska bli så kul! Fast Frank kommer inte gilla att inte få allt fokus tror jag.
Franks kompis...

I helgen har jag äran att få min fina vän Sarah sovandes här!! Jippi!
I går när hon kom så hade hon två härliga nagellack med sig åt mig! Va?! Jo, som en liten sommarpresent!!! Åh underbara kvinna... sommarpresenter ska jag börja dela ut. Man blir ju så glad att bara få en liten present så där helt plötsligt! Och Franke fick present också=) En sommarkostym..Asgulli!!!!

Igårkväll när vi skulle sova så skrev jag en liten lapp till Sarah och la på hennes utterskor... önskade henne en bra dag osv... och när jag skulle ladda kaffebryggaren så hade jag också fått ett litet brev=)


Och i dag!!! Jo i dag!!! Börjar vardagsrummet från helvetet ändra utseende! Whohoooooooooooo!! Ska ta före och efterbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar