lördag 9 juni 2012

Du är med mig vart jag går.

2 kommentarer:

  1. Världens finaste låt! Jag har faktiskt gjort en cover på den här låten, här http://www.youtube.com/watch?v=OoC_WGTDOXs

    Har läst din blogg ett tag nu Fia, du var koreograf för några musikaler jag var med i för ett antal år sedan, och jag måste bara säga att jag tycker du är så himla stark och duktig! Man kan klara allt man vill och jag ser att du har väääärldens finaste son som har världens finaste mamma! Du och Frank mot världen!

    Kram på dig!
    /Camilla

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket Camilla. Vilken fin kommentar. Det är inte alltid jag är stark ska du veta... fast även hjältar måste skita vettu! Jag blev alledes rörd av din kommentar.
    Ha det bra och ha en fin sommar med massa kul!

    SvaraRadera