lördag 9 juni 2012

Frank ett rovdjur.

Franke är en liten vargunge.
Det måste klia i tandköttet. Han vill suga på mitt finger, han blir som alledes tokig. Likt en varg som river och sliter med sitt byte=) Frank gnager, våldsamt.=)
Jag har försökt sova middag två gånger i dag när Frallan sov. Första gången kom jag på massor av saker jag borde gör när jag låg där i soffan så det var bara att kliva upp och göra det. jag damsög, diskade, tvättade två maskiner och meckade med min cptoalett.... andra gången vaknade frall just när jag höll på att somna... så... icke.
Fast jag tror vi hinner med ett tredje försök=)
Jag och Frank ska snart gå ut på promenad..
Jag tror jag har en mask i min mage, för jag är hungrig hela tiden. I natt fick jag lov att gå upp och äta en banan klockan 4=) Jag har nyss ätit två portioner med köttfärssås och pasta och jag är redan hungrig...
Ikväll är det ostkrokar och läsk som gäller!!!
Jag och Frall har planterar ute i dag också, Frank hejjade på från sin babysiter=)
Så... jag tror jag har fått allting gjort i dag som jag skulle=)
Duktig tjej....fylla på pellets nu då!

1 kommentar: