söndag 3 juni 2012

BB final!!

Åh ikväll är det big brother final!!!!
Vad roligt. Jag hoppas på att Hanna vinner.

Frank var lite gnällig på eftermiddagen, och slumrade till och vaknade om vart annat. Det regnade ute med jag myste ner honom i vagnen och gick på en promenad. Så han somnade så sjkönt, han har sovit en timme i vagnen nu=) Duktig kille.
Jag har hunnit, dammsugit, diskat, bytt sängkläder, diskat och virkat lite... duktig mamma=)

Vi var till Marie en sväng i dag. Vi fikade och fick mat=) Mums... pytt i panna.
När jag kom hem låg en katt i vaggan och en katt i spjälsängen... suck! Katterna vill också vara inne och mysa i detta mysväder. Men dom blev tillsagda med hela handen till deras sovplatser. Jag böt sängkläder åt Franke också.

I morgon ska vi till BM och se hur stor min kille har blivit.. jag gissar på att han växt 1cm och gått upp 150 gram.

Åh..man skulle haft lite gott till kvällen...men nu har affären stängt=(

Hoppas ni har haft en bra helg!
Ni är lite dålig på att kommentera tycker jag=) fast vad ska ni säga??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar